Bastukassan - The Return

Viktiga nyheter som rör alla medlemmar

Re: Bastukassan - The Return

Inläggav *Martin* » tor 28 jan 2010, 20:43

För allmän kännedom: kassan sitter nu på väggen till höger om ingången till cafét.

Bastuns Vänner vill även förkunna att vår dröm om ett utökat, varmare levnadsrum ligger närmare förverkligande än vad vi kom ihåg. Klubben sitter redan på ett bastuaggregat (ja... jag ser också skämtet) och det verkar även som att det finns ett uttrymme som kan nyttjas!

Så: Do your duty, shake your booty!
Bunch of slack jawed faggots around here! This stuff will make you a goddamn sexual Tyrannosaurus. Just like me!
Användarvisningsbild
*Martin*

Inläggav RAHM » sön 21 feb 2010, 21:36

Jag sätter min mamma på att bastuplanerna inte kommer förverkligas förrän vi befinner oss i nya lokaler, Moroten har brunt bälte och Bedragen har blivit kommunist. Alltså om en sådär 5-10 år.
*apljud*
Användarvisningsbild
RAHM

Inläggav RAHM » sön 21 feb 2010, 21:37

Vissa av dessa kan slå in tidigare, andra senare. Men vi kommer inte ha bastu förrän alla slagit in. Det är jag säker på.
*apljud*
Användarvisningsbild
RAHM

Inläggav mikkot » sön 21 feb 2010, 21:49

Då gäller det snabbt att få bedragaren till den "rätta röda sidan", och det snabbt! ;)
Serenity now, insanity later! Anything is possible if you don't know what you're talking about!
Användarvisningsbild
mikkot

Inläggav Bedragen » mån 22 feb 2010, 08:49

RAHM skrev:Jag sätter min mamma på att bastuplanerna inte kommer förverkligas förrän vi befinner oss i nya lokaler, Moroten har brunt bälte och Bedragen har blivit kommunist. Alltså om en sådär 5-10 år.

Sorry gubbs, men om the Rhaminator har rätt så kommer det bli svårt med bastu.. =/
A wise man gets more use from his enemies than a fool from his friends.
Användarvisningsbild
Bedragen

Inläggav *Martin* » ons 24 feb 2010, 09:17

Bullshit. Det blir av.

Vissa av oss rättar inte in oss i några 5-årsplaner och väntar på att staten ska ta hand om oss, utan skapar vår egen lycka. I detta fall består lyckan av en bastu. Så håll i hatten gubbar o kärringar!
Bunch of slack jawed faggots around here! This stuff will make you a goddamn sexual Tyrannosaurus. Just like me!
Användarvisningsbild
*Martin*

Inläggav RAHM » lör 13 mar 2010, 22:29

mikkot skrev:Då gäller det snabbt att få bedragaren till den "rätta röda sidan", och det snabbt! ;)

Yessss
*apljud*
Användarvisningsbild
RAHM

Inläggav RAHM » lör 13 mar 2010, 22:32

*Martin* skrev:Vissa av oss rättar inte in oss i några 5-årsplaner och väntar på att staten ska ta hand om oss, utan skapar vår egen lycka.

Vilken vulgärtolkning av kommunismen! :ugeek:
*apljud*
Användarvisningsbild
RAHM

Inläggav *Martin* » sön 14 mar 2010, 16:57

Shit. Jag visste inte vad för tolkning jag skulle välja. Det är ju ett veritabelt smörgåsbord - Stalin, Lenin, Mao, Hoxha, Pot o det glada gänget kids i Khmer Rouge. Alla har ju sin syn på hur proletariatets diktatur ska ta kontrollen över medlen. :?
Användarvisningsbild
*Martin*

Inläggav RAHM » lör 17 apr 2010, 23:41

Du räkna upp hur många tokstollar du vill. Förstår dock inte vad en så framstående marxist som Lenin har att göra i det gänget. Men du kanske bara är lite stött eftersom du vet att jag har rätt om att det inte blir någon bastu, innerst inne vet du nog att äkta rödingar inte försvarar Stalin och Mao :D
*apljud*
Användarvisningsbild
RAHM

FöregåendeNästa

Återgå till Nyheter